I am in all of you - all of you are love..Bevar alle gode intensjoner - lær opp flere til å være lys - gruperinger blir dannet - samle deres energier og del av hverandre..Flere typer energier er på samme sted..bland ikke energi og frekvens..- vær opplyste..I kjærlighet ber jeg dere om ikke å holde på det dere opplever som synest å virke usannsynlig.Dette kommer i kjærlighet og hver eneste av dere får beskjeder som er viktig for andre..ta den ned og del den..Vær ikke redde og ikke tro at ting ikke går an. I kjærlighet går nettopp alt an..Om noen av dere i nærmeste fremtid allerede i denne stund får/føler noe dere ikke husker å ha opplevd - ta dette ned og del det. Svaret vil komme..Hver eneste en av dere er unike og viktige. Vis hvem dere er- tiden er nær..flere vil komme for trøst og omsorg..gi av det dere har til alle. Om noen hører - føler for å snakke gjør det NÅ - uansett om det kommer lyder på et språk dere ikke forstår..- vil dere forstå..Det er alltid noen der som forstår og tyde det som kommer.., la dette skje når det skjer..Ingenting galt kan skje dere - alt er lys og kjærlighet..En hendelse kan komme til å ryste noen av dere - andre trenger ikke oppdage denne..- men de av dere som oppfatter hendelsen, husk det er viktig å lytte tenke og prøve å forstå..Selg ikke alt som "kommer" for penger - La kjærligheten, selv til det dere enda ikke forstår, blomstre. Respekt og kjærlighet til verden.  Lady Nada 18-01-12 kl.17.10..

Visninger: 318

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Takk til Linda Grethe..

Veldig spennende, takk Linda! :)

Bevar alle gode intensjoner..

aktuelt..

gløtt på denne..

Takk. Det beveget og ga håp.

:) Takk for å dele dette med oss. Mye fint å lese her og viktig å forstå. Kjærligheten blomstrer på mange måter og det er godt å få det bekreftet.For meg er det kjærligheten til livet, til naturen og alle gleder i hverdagen som viser seg godt for meg.

en hendelse kan komme til å ryste noen av dere..........

Nettopp...;)

for å si det beskjedent: DETTE ER VIKTIG!

Dette er så viktig. Alt er kjærlighetsfrekvenser og energi. Dette beveget meg, i dypet av min sjel.

Klem fra meg.

Takk Bjørn!For varme kjærlige ord!!

Jeg har et dikt jeg vil dele i kjærlighet

Dette falt over meg i en tung tid under en

avslappende sofaliggende meditasjon:)

Jeg svevde en hel natt utenfor kroppen  

og fikk se hvor deilig det er/kan/skal bli her også!

Hentet svevende barna mine sine fargestifter og tegnet dette diktet

i fargemønstede(rødt,gult, grønt) bokstaver med blå farvet bakgrunn...

 

Sveve..vi skal sveve
og for alltid existere
krystallisere

alt vil bli så klart

himmelen,
universet
stjernene, månen
jorda

alt vil elske liv
vi er ett

og det vil for alltid være
 lys

RSS

Videoer

  • Legg til videoer
  • Vis alle

© 2024   Created by Bjørn Affirmant.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår