jakten på den sjette sans på TV Norge starter 20. mars 2011..programserien er forlengst tatt opp..og 13 programmer sendes på TV fra 20.mars 2011..Renate her på websiden er deltaker..lykke til Renate..

Visninger: 3

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

jeg skal melde meg på neste gang det blir sjette sans, så mye har skjedd i min verden sansnins bl annet jeg bare er nødt
det står feil , det står jo at ingen har bursdag i dag men alle har jo det hver dag
Takk for det, klarsyn kan ikke måles Bjørn utfra en tvserie som er laget av skeptikere. Men stor underholdningsverdi vil jeg tro det har hatt. Klarsyn er en gave som forsterkes rundt hva du har behov for i livet ditt, og hvilke behov andre har ved hjelp av deg og evnene dine, dette vet jeg at du vet. Jeg for min del blir student fra høsten av, innen fire år håper jeg å kunne smykke meg med tittelen sykepleier, men vil fortsette å heale og gi livsveiledning ved siden av studiene. Tusen takk for all støtte jeg har hatt her i Sirkus. Jeg lover å bli mer aktiv her på siden til høsten, og jeg lover å opplyse andre om dere som jeg mener naturlig kan ha utbytte av dette nettsamfunnet. Lys fred og kjærlighet til alle som leser dette. mvh

RSS

© 2025   Created by Bjørn Affirmant.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår