Gikk på dyrekommunikasjon for en liten stund tilbake, trenger dyr å kommunisere med. Ganske spennende for både meg og deg. 

Alt du trenger å gjøre er å legge ut et bilde(ikke noen andre dyr eller folk i bilde) av kjæledyret ditt, gi meg dyrets navn, alder og kjønn. Ikke gi meg noen annen informasjon om dyret, det vil bare ødelegge for meg.

Kan ikke love at jeg får alt rett, noe kan være ganske feil, noe kan være ganske rett, er fortsatt i læringsprossesen.

Vil kun høre fra dere som svarer tilbake på det jeg har lest opp av dyret ditt, om ting jeg har feil eller rett på, eller noe som passer i det jeg har nevnt.

Til meg kommer det på samme om all informasjonen ligger på forumet, men hvis du vil ha kommunikasjonen privat så er det mulig å gjøre det over email.

Visninger: 12

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Starter med meg nå da.

Høyt hus.
Skifter dekk på kasse(van) bil, hvit farge.
Mat skålene med rund fin form ikke kantete, metall.
En annen hund som tar maten til Choco.
Den andre hunden virker til å ha en liten hale(kupert?), hunden er mindre enn Choco.
Gammel mann som ser på Choco.
Lager dere mye brød, brød som kommer ut av ovnen?
Sklie utenfor huset(kan være hvor som helst)
Skateboard som blir brukt.
Gammel fire seters mazda(ligner mazda) 95-94 moddel?
får han mye Pølse? Liker det isåfall.

Får håpe jeg får noe rett denne gangen da. Hvis ikke så er dette en dårlig uke, hehe.

Da blir det Anne Lise sin tur.

Høyre fot-hofte.
Venstre side av munnen, ned, bakerst i tenner, kan godt blir sjekket sier han.
Klør i baken av og til.
Han virker energisk og vittig til tider. han vil gjøre litt klovn av seg noen ganger så dere ler av han.
Han sier han blir raskere sliten enn før.
Snorker.
Han sier gi meg mer variert kost, han er utrolig opphengt av mat. Liker mat. Har lite begrensninger når det gjelder mat, dere må hjelpe å begrense meg. Han vil ha all mulig slags mat gi meg gjerne vaffel og pøls, ganske opphengt i mat.
Kjedelig å vente, går så tregt.
Sover bak ei dør, bak ett eller annet på grunn av varmen.. Liker å ha det varmt.
Arti med snø, men det er så kaldt.
Jeg vet jeg er nydelig er glad i folk, glad i familien sin.
Han liker at familien inkluderer han.

Her er det en del som dere må tolke selv fra Anne Lise. Jeg får info fra dyret litt annerledes enn Anne Lise gjør, mitt blir litt mer fysisk mens Anne Lise sitt blir litt mer verbalt som dere sikkert ser her.
Helt utrolig at det går så dårlig til meg. Har prøvd på ei katt som het Tigergutt å min egen hund engang, di er de best kommunikasjonene jeg har hatt med. De 2 gangene jeg har prøvd her på forumet nå så har det gått ganske dårlig.

Den første gangen det gikk ganske bra, kan du spørre Tom Arild om. Det er bare så typisk at det skal gå dårlig.

Når det kommer til høyre fot-hofte og all denne typen svar som kanskje ikke gir noe mye mening, så skriver vi ned info når man får det opp, Anne Lise vet ikke hvorfor hun får opp slik info, det bare kommer fra dyret(kanskje). En skikkelig trent dyre kommunikasjon tolker kunne sikkert gitt deg klare svar.

Selv om det ikke har gått så bra så skal jeg ikke gi opp, kanskje det er bare en dårlig uke eller noe sånt.
Vært greit hvis bildene dere legger ut av dyrene deres har fokus på øyene, sånn at det er mulig å se dem.
Har også vært greit hvis bildene dere legger ut av dyrene inneholder lite eller ingen detaljer av huset eller noe objekter rundt bildet.

Alder, navn, kjønn, kastrering, sterilisering. Kan godt stå fram om dyret. Noe mer enn det er ikke nødvendig, helst unngå noe mer enn det.
Jeg kommuniserer med dyr,men har ikke gått noen kurs. T.o.m insekt har jeg kontakt med( til min store fortvilelse...). Måtte bare legge igjen en kommentar... Lykke til !
Føler meg ikke helt på topp for tiden, så jeg skal prøve når jeg føler meg bedre. Blir snart håper jeg.
Har vært borte ei stund, da jeg kom hjem så ble jeg sjuk, begynner å ble bedre nå. Skal prøve på Sipsey innen noen få dager.
Jeg hadde prøvd på Sipsey noen uker tilbake men bestemte meg for å prøve enda engang før jeg la ut noe på cirkus.
Legger ut det jeg prøvde på først gangen

Solbriller. Kjører noe stort, klampen i bånn. Noen som roper. Bor på gård til å begynne med, hester, kyr(ku) 2002.

Dette er selvsakt bare stikkord, om det betyr noe er opp til deg som kjente til Sipsey. Ting som "bor på gård" er vel enklest å forstå hvis det er korrekt, mens "noen som roper" kan være vanskelig å si(ettersom alle roper en gang i blant), så lenge det ikke er noen som ropte mye, lagde mye lyder i familie eller noe sånt.

Nå skriver jeg ned det jeg fikk opp i "dag"(i går, ettersom kl er over 12)

En litt(går ann å si det slik?) mørkhudet fyr, svart hår, spiss hake. Hus med sånn karm over ytterdøra, hvit farge(som man regler ser på gårder). Orginalt fra gård. Butikk, godteri hylle, gang til toalett ved siden av hylla, er det en bensin stasjon? En kaffee som Sipsey var i også? En Kaffekopp som blir skumpet over. Sipsey har vært i disse to "butikkene".
Jente/dame med bena hengende ved kanten av ei brygge. En gammel mann og kvinne smiler som at de skal bli tatt bildet av, de står foran den gården, det hvite huset i bakgrunn. Damen har kort krøllet hår, hvitt hår.

Merkelig, katt i butikk, skriver det ned likevel :)
Hei forresten.

Ettersom kontaktene var noen uker fra hverandre så husket jeg ikke noe detaljer fra den første. Rart jeg fikk opp gård da? På begge forsøkene.

Hehe noen ganger så lurer jeg hvorfor jeg legger ut ting som "solbriller", men man vet jo aldri kanskje på noe rart vis så er de betydningsfulle på noe vis, fikk dem opp skriver dem ned, selv om det sikkert er lite relevant.

Så dere bor i nærheten av noe vann/sjø?

"Barna og jeg har gjort dette, men Sipsey har ikke vært med"
Dyr kan være flere mil unna deg og likevel vite hva du/dere driver med, ganske utrolig.

Du har(eller har hatt)vel ikke familie eller noen du kjenner godt, som bor på gård eller noe lignende? Må bare spørre.

Det var alle utenom Stefan Norling med hestene som jeg får navn på snart håper jeg, vet enda ikke om "häst1" er Noble Rain eller om det er Jasmine.

Er det noen flere som har dyr så er det bare å legge ut bilde og navn :)
Ellers ender jeg sikkert opp med å prøve dyrekommunikasjon på et annet forum der de sikkert ikke er så hyggelig som dere er :(

RSS

© 2025   Created by Bjørn Affirmant.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår