I går kveld etter radiosendinga såg vi 9 stk ufo over huset vårt.  Litt ekkelt:) klokka var 2415

Inger

Visninger: 29

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Da vi først ble oppmerksom på fenomenet så de ut som stjerner.  Men -  de stoppet og startet mange ganger, til slutt sirkla de over huset her i flere minutter.  Da de var over huset her så de ut som en VINKEL,  med lys fram, bak og på de to vingene.  Jeg slo av utelampa, da stoppa de.  Kanskje de var 150-200 meter opp i lufta. Såg godt hvordan de så ut.    Har aldri tudd at jeg skulle få sjå dette.  Jan Egil som jeg kjører radioprogram sammen med, sto også og så på det samme som meg!  Tenkte ikke på å ta bilde av dem,  det irriterer meg !

Skal gå inn på youtube å se om jeg finner noen som ligner.

Vi så ingen farge, for det var jo midt på natta.

Inger

ligner på Karins observasjon synes jeg..den finner du på gruppen : ALT OM UFO..her på websiden..

...tilfeldigvis vil vi i morgen i meditasjonen prøve oss på å manifistere en UFO eller rettere en IFO..så får vi se om vi er like dyktig som deg..og det er ingen lek..
Det må vi ha troa på Bjørn!

Hei Bjørn...

Kommer noen så vil IFOen hete CHAOS, mannskapet er en rase som kalles HanuMAN (Vi er HuMAN)... De ønsker kontakt, men er ikke alene om bestemmelsen... Ser dere CHAOS vil der være liten tvil, skipet er omtrent 1250 meter langt... Ikke akkurat et 'lyspunkt'... ;-)

Og til deres informasjon: Norsk media har innrømmet at de har forbud mot å skrive om UFOer (eller IFOer)... Så spar pengene og glem å prøve å fortelle dem noe som helst...

Man tenker ikke på å ta bilder når man ser sånt, hehe tro meg på den.. Hvilken farge var det på lysene?

kvit

"Jeg slo av utelampa, da stoppa de"

 

Intelligente svevelykter?

 

Det er vel mulig å bli forvirret av slike ballonger, men kanskje Inger kan få svare på akkurat dette ettersom det var hun som så disse lysene..

Det var ikke bare lys vi så, vi så hele farkosten.
du kan bare gjøre narr av d jeg har sett, men jeg vet hva d var jeg :)

Vi så lys i vinduene, og d var lys utvendig.  i vinduene var det "svarte prikker"  om d var levende vesen , vt jeg ikke :)

MEN DETTE VAR I ALLEFALL NOE SOM VI MENNESKER IKKE KJENNER FRA FØR :)

Nei nei du missforstår Inger, jeg gjør ikke narr, jeg så bare Randi her skrev om at det var svevelykter, så jeg bare tullet tilbake at det måtte da i såfall være inteligente "svevelykter", skjønner?

RSS

Videoer

  • Legg til videoer
  • Vis alle

© 2024   Created by Bjørn Affirmant.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår