Intensjonen med dette nettstedet er å bringe oss mediterende i dialog også i ORD og å påvirke andre til å delta sammen med oss uavhengig av hvor i landet du bor.Gledelig er det at det nå er et hav av slike grupper på Gaia. Den fortjener det.Så spre kunnskap om hva meditasjon kan medvirke til i forhold til egen og andres helse.

Visninger: 19

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

jeg har bare hørt at han kommer til Bergen..
her er litt info til "nye" mennesker i CIRKUS-miljøet..
I går 1. mars rundet websiden ETT ÅR!..og den fyller tydligvis et behov..eller mange behov..den ER som det står her et sted,... et forsøk på å koble mediterende mennesker rundt omkring..TIL den fysiske meditasjonsgruppen her lokalt i Snåsa/Steinkjer/Verdal..med det kanaliserte navnet CIRKUS..slik at kraften blir enda sterkere..også under meditasjonen onsdager kl. 19.30..det kan være nyttig å vite at hele dette CIRKUS-systemet startet med et uforklarlig IS-mønster på et jorde i Snåsa i N-Trøndelag..som først ble sett av skoleelever 11. desember 2003..bilde av dette mønsteret finner du på www.kornsirkler.org jeg ønsker oss LYKKE TIL! det neste år..og bruk websiden til det du føler for..bare universets regler gjelder her..Bjørn..
ettersom jeg kanskje har den beste oversikten om bruken av websiden bør jeg fortelle at den brukes jevnlig av nesten alle som har laget profil her..ser jeg en profil som ikke er brukt i løpet av siste året ( nå 2009 ) sletter jeg den, men savner noen personen her, er det naturligvis bare å invitere på nytt..jeg vil ellers redigere minst mulig..og legger meg heller ikke borti hva som skrives..meg bekjent er denne websiden den eneste med direkte link til ISSIRKELEN i Snåsa og dermed er den også sterkt knyttet til KORNSIRKELMYSTERIET..fordi onlinetegnet ikke fungerer som det skal ( NING ) har jeg nå lagt til CHATTEMULIGHET .. der alle kan se hvem som er pålogget siden..og alle kan chatte med alle..samtidig..det er bare å starte samtaler og diskusjoner ..lykke til videre!!! Bjørn..
fortsatt aktuelt!!!!

ta en titt på dette så finner du litt om bakgrunnen for websiden..og ganske mye annet også..

RSS

Videoer

  • Legg til videoer
  • Vis alle

© 2024   Created by Bjørn Affirmant.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår