Jeg vil åpne en diskusjon om hvordan vi skal samle oss i forhold
til gruppen i "Stillheten".
For min del,ville jeg at vi alle som har anledning,logger oss på
cirkus-siden,og ellers gjør det vi vil egentlig...hovedsaken er at vi er
på-logget.Da er vi sammen i cyber-verdenen,og har kontakt på den
måten?
Vil gjerne høre andres meninger...vi er såpass mange nå,at halvparten
kunne være med i meditasjon?

Visninger: 5

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Jeg bruker denne tiden til å meditere. Siden vi er en familie på fem, så sitter jeg for meg selv. Føler likevel jeg klarer å "logge meg på" Energien. Vi har bare en hjemme pc, så jeg kan ikke la pc stå på denne siden i tilfelle min mann vil bruke pc. Bruker dere andre å logge dere inn her? Er det mulig å meditere uforstyrret forran pc?
fint at dere tar opp dette..og jeg tror dere er inne på noe når dere snakker om innlogging samtidig med oss i den fysiske gruppen, jeg har for vane å la pc,n stå innlogget på CIRKUS-siden når jeg drar på meditasjon..men forstår at ikke alle har anledning til det..vi får prøve oss litt frem i tiden som kommer og anmode andre om å si hva de mener om dette..og det er nok som Oddmar sier at det hele tiden foregår en positiv prosess med dette, ikke bare under selve meditasjonstiden onsdager kl. 20.30..alle som har laget seg en profil her mener selvsagt noe med det..og er oppmerksom på at TANKEN skaper!
Jeg har nettopp blitt med her, og har ikke fått vært så mye på enda... men jeg vil logge meg på på onsdag 20.30, for å få med meg hva som enn måtte skje, og se om jeg kan få tak i energiene.. =)
Ellers vil jeg så klart logge meg på når jeg sitter her, og gjør andre ting samtidig!
jeg er inne på Cirkus-siden titt og ofte for å få kraft. så ofte jeg kan vil jeg gå inn onsdager kl 20.30.
jeg kjenner kraft på internett siden, men også ellers.
jeg tar meg selv i å tenke på Cirkus ellers også;
selvsagt når jeg kjenner at jeg trenger kraft. kanskje også dersom andre medlemmer trenger kraft?
under meditasjonen på onsdager opplever jeg at kroppen sier fra dersom jeg glemmer tiden.
med andre ord; jeg opplever en dynamisk og positiv sirkel...

om morgen før intervju på den jobben jeg ønsker meg løp et ekorn foran meg...
litt senere brøt sola noen minutter gjennom skylaget og lyste opp månen...
jeg trenger en ny jobb. jeg vil tro på en endring - send gjerne noen tanker - det vil hjelpe meg...

takk

jeg er en følsom sjel - på godt og vondt...
jeg tar imot og greier ofte ikke å beskytte meg mot de som påvirker meg negativt...
rørende det du skriver..ekornet viser deg at du har dets egenskaper..og det du opplever, er en trend som jeg får mange henvendelser om..det går på at du åpner ditt indre for nye dimensjoner og tanker..noe som fører til at du sender energi dit det trenges..ofte til mennesker som mangler energi, men ikke er seg det bevisst..det er en slags læreprosess som går ut på å lære hvordan vi til erstatning for kraften vi sender, henter ny kraft..og VI ER ALLE ETT..når det gjelder kraften i websiden er nok den voksende og har nok ingen grense..du ser selv at siden tiltrekker seg også ungdommer..det er et tegn i seg selv..det spirer og gror mere enn vi tror..
Hei Sidsel
Ekornet er et av de mektigeste totemdyrene i følge Indiansk tro. Her er et sammendrag av hvordan de ser på og vurderer det som ekornet kanskje har å fortelle:

"When you observe the squirrel in nature they are always busy. They seem to have an endless supply of energy. Seldom do you see a squirrel inactive. Focused on the task at hand, agile and quick, they are constantly preparing for the future by gathering nuts and seeds for later use. Although they are always prepared for what may come they have a tendency to forget where they store things. The forgetfulness of squirrel serves as a reminder to those with this medicine to slow down, pay attention and to stop running frantically in several directions at once.

Squirrels are sociable and communicative. They can be quite vocal both in work and play. Sometimes their continual chatter disturbs the silence, which creates an air of distraction and chaos. If you find yourself disturbed by their constant chatter the squirrel is telling you to speak clearly and effectively or to go within and be still, depending on the circumstances around your situation. Their gathering nature teaches those with this totem how to reserve energy and store things for future use. Honoring the future and readying yourself for change.

Squirrel embodies the quality of trust and is one of the few animals that will eat out of a person's hand. This symbolizes a need to let down your defenses and learn to trust more. The issue of trust can play out in all areas of a person's life from personal intimacy to trusting Great Spirit. Because the squirrel is always prepared those with this medicine must remember that they will be taken care of. Establishing trust where it is presently absent would compliment the power of this medicine.

Squirrel represents balance within the circle of gathering and giving out. If squirrel has scampered into your life pay attention to the wisdom it has to offer you. Preparedness and survival skills can be learned from this powerful totem."

Kanskje ekornet viser deg veien mot en ny jobb, det vil si ny livssituasjon? Svaret her må du finne selv i ditt hjerte. Lykke til! :-)
fint med mektig svar som utfordrer meg, og som spesielt utfordrer med i forhold til dette nye med energi og healing. det kommer "gaver" til meg og det skjer så mye som jeg nå tørr kjenne litt mer på...og tilbakemeldingene hjelper meg videre.
jeg ser at jeg kan lære av hva ekornet forteller og er spent på hva ekornet vil vise meg - og andre som leser dette - på kort og lang sikt...
jeg liker å bli vennlig utfordret, som av mrreg og bjørn.
takk for innlegg.

RSS

© 2025   Created by Bjørn Affirmant.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår