det finnes som kjent ingen regler for bruken av denne websiden....1. mars i år ( 2008 ) når den ble til, virket den nok mest som en kobling mellom den fysiske meditasjonsgruppen lokalt her i Steinkjerområdet og alle der ute som mediterer...og slik fungerer den sikkert enda...men som alt annet utvikler den seg slik den skal...slik at den også fungerer som bindeledd mellom mennesker..som velger å følge sitt indre på sin sti..den har som kjent 2 mailbokser, hvor den ene er til internt bruk mellom 2 mennesker, den andre til bruk der alle kan ha nytte av å lese mailen..start gjerne diskusjoner og legg hit bilder....og delta på fjern under den ukentlige meditasjonen onsdager kl.19.30..som nå enkelte ganger blir gaidet eller ledet..til beste for oss alle...

Visninger: 155

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Hei!

Jeg vet ikke om dette betegnes som et lukket nettsted, ser at det går an å linke dette opp i mot både Twitter og Facebook.

det er for tidlig å linke det opp mot twitter og facebook..nå...men en vakker dag kan det bli aktuelt..inntil videre er det lukket..

Uten å forutsette vil jeg helst at din profil skal ha bilde av deg selv..og ha minst ditt fornavn eller det åndelige navnet du bruker..det er fordi energien i websiden blir brukt til healing..de fleste mennesker er på flere nettsteder men jeg hører stadig at de lander hit..for å få ro..så fyll ut profilen din med bilde av deg selv ( dette gjelder noen få ) så blir energien enda bedre.. TAKK!

Synes det var en veldig viktig og riktig oppfordring(utfordring?) Bjørn !  Bilder er en viktig og sterk energi-bærer!

Jeg betrakter dette som et lukket nettsted for oss som finner hit..og det er blitt meg kanalisert at det ikke skal redigeres..rent teknisk kan det nok kobles til facebook og slikt..men det vil jeg ikke gjøre før alle mennesker er klare for det..her og der..så CIRKUS er et lukket nettsted for oss som finner hit..

RSS

Videoer

  • Legg til videoer
  • Vis alle

© 2024   Created by Bjørn Affirmant.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår