det finnes som kjent ingen regler for bruken av denne websiden....1. mars i år ( 2008 ) når den ble til, virket den nok mest som en kobling mellom den fysiske meditasjonsgruppen lokalt her i Steinkjerområdet og alle der ute som mediterer...og slik fungerer den sikkert enda...men som alt annet utvikler den seg slik den skal...slik at den også fungerer som bindeledd mellom mennesker..som velger å følge sitt indre på sin sti..den har som kjent 2 mailbokser, hvor den ene er til internt bruk mellom 2 mennesker, den andre til bruk der alle kan ha nytte av å lese mailen..start gjerne diskusjoner og legg hit bilder....og delta på fjern under den ukentlige meditasjonen onsdager kl.19.30..som nå enkelte ganger blir gaidet eller ledet..til beste for oss alle...

Visninger: 155

Vedlegg:

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

og alle som har profil her kan selvsagt invitere andre..til å lage profil her på websiden..
veldig gledelig å registrere at websiden også brukes til helbredelse..at personer med ulik kompetanse finner ut helbredelseteknikker..hva er bedre enn det..bruk naturlige stoffer..fra naturen selv..og glem giften for alltid..
og mange har sikkert oppdaget at websiden også har chat..som du aktiverer på en linje helt nederst på siden..som en prøveordning er vi (noen) blitt enige om to chattetidspunkt..det er mandager kl. 11 og kl. 22..så delta den som vil..uten noen form for regler, kun universets regler..det rekker i massevis for de som deltar her..jeg er ellers veldig godt fornøyd med bruken av denne websiden..noen er inne daglig, andre årlig..og det er nok slik den er tenkt..den blir også brukt som healingkilde..fordi hver enkelt profil har en kraft i seg naturligvis..tilknyttet profilbilde..så stå i LYSET og LEV det..
riktig MEDITASJONS-tidspunkt er nå kl. 19.30..onsdager..(et sted her står et annet tidspunkt)..og mange melder stadig tilbake om at de har fullt utbytte av å delta på meditasjonen på FJERN..og etter åpning av BEVISSTHETSCHAKRAET er nok muligheten enda større i forhold til hva vi kan oppnå..
og det gleder selvsagt meg at websiden i seg selv er en healingkilde..en person skriver: " merker sida gir energi, prikker i armer og bein, og blir piggere av å være her, litt mer energi rett og slett "
og denne CHATTEN har nå også fått sitt navn: JABB..
og nå har jeg betalt for bruken av denne Ning-siden et år framover..noe som også medfører at den blir fri for reklame..så lykke til med videre bruk.. Bjørn..
jeg vil takke Oddmar ( mrreg ) for alt arbeidet han har utført i forbindelse med CIRKUS de siste fem år..han har som kjent skrevet/kanalisert tekstene som vi i den fysiske gruppen bruker onsdager kl. 19.30..til åpning og lukking av meditasjonen..han sier i dag i telefonen til meg at han forlater den aktive rollen her på websiden fordi han tar fatt på andre oppgaver knyttet til hjemstedet sitt..og at det krever hele han..kanskje kan det formuleres på det viset at grunnskolen vår nå er over..og at vi tar fatt på ungdomsskolen..jeg ønsker oss lykke til!   TAKK!
jeg får noen ganger spørsmål om bruken av websiden..og om hvor mye den blir brukt..svaret er at den jevnlig blir brukt..av ca. 10 personer pr døgn.. til forskjellige tider på døgnet..og den er nok tenkt som et oppslagsverk når vi føler for det..brukerstyrt..uten noen form for regler..noen få bruker den også til chat..og ganske mange bruker den som en healingkilde..derfor er det så viktig med bilde i profilen..lykke til..
.......og det er også inspirerende å besøke andres profiler..med alle hjemmesidene..anbefales..lykke til.......
meg bekjent er det nå to aktive fysiske meditasjonsgrupper med utspring fra ISMØNSTERET i Snåsa..en, i Steinkjer og en, i Fredrikstad..og flere grupper vil nok komme etterhvert..det fine er at ingen eier CIRKUS-systemet..det er kun et middel til forståelse og healing av jorden, mennesker og dyr..og en bit sosialt er det også..fordi den som vil, kan benytte chat..som du finner på linjen helt nederst på websiden..

og det er inspirasjon å hente bare ved å se på de enkelte profilsider, der du selv kan bruke farger og legge dit musikk..de fleste vet kanskje dette men det kan finnes noen her som ikke vet det..så nå vet de det..du kan også velge å ikke gjøre noen ting med profilsiden din, da får den fargen til hovedsiden..

RSS

Videoer

  • Legg til videoer
  • Vis alle

© 2024   Created by Bjørn Affirmant.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår