BESØK PÅ ISSIRKELJORDET PÅ SNÅSA 20-8-8.......KL.20........

Opphavet til denne gruppemeditasjonen og tilhørenede webside er altså ISSIRKELEN i SNÅSA som dukket opp 11. desember 2003.. Ingen har til nå klart å finne ut på hvilken måte denne ble laget..men vi vet litt om hvorfor...og i går 20. august besøkte altså 12 mennesker issirkeljordet og mediterte sittenede i en sirkel ute på jordet..opplevelsen i meditasjonen var selvsagt individuell, men vil noen skrive om det her er det fint..mange i den fysiske CIRKUS-gruppen er også deltakere her på websiden..

Visninger: 8

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Ny heldelse, Ein stor pendel fra den kosmiske linja med ei energi kule i enden, pendla over Snåsavatne. Den søkte under vanne til ei dyp grop ca.50m i diameter. Der i grunnfjelle var det forma ei grøft som såg ut som ei linje, Den innkommande energie skal nokk inn på den grunn-jordiske- linja.
For meg personli skjer det samme, og eg er iferd med å få min drømmejobb.
Som den flottaste Julepresangen.
God Jul til alllt og alle.
kanskje er det på sin plass å minne om intensjonen med dette nettstedet..og det tilhørende meditasjonssystemet..CIRKUS..slik jeg ser det er DET intet mål i seg selv..det er et middel til oppvåkning og utvikling..med det ene formål KJÆRLIGHET ..jeg vet nok ikke alt... men for meg er ISMØNSTERET i Snåsa enestående i sitt slag..fordi det oppsto på bakken..og ikke på vann, som mange mønstre gjør..og jeg tar det som et godt tegn at det norske nettstedet www.kornsirkler.org bruker det som sin logo..lykke til videre med oss!!

RSS

© 2025   Created by Bjørn Affirmant.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår