BESØK PÅ ISSIRKELJORDET PÅ SNÅSA 20-8-8.......KL.20........

Opphavet til denne gruppemeditasjonen og tilhørenede webside er altså ISSIRKELEN i SNÅSA som dukket opp 11. desember 2003.. Ingen har til nå klart å finne ut på hvilken måte denne ble laget..men vi vet litt om hvorfor...og i går 20. august besøkte altså 12 mennesker issirkeljordet og mediterte sittenede i en sirkel ute på jordet..opplevelsen i meditasjonen var selvsagt individuell, men vil noen skrive om det her er det fint..mange i den fysiske CIRKUS-gruppen er også deltakere her på websiden..

Visninger: 8

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

Og det finnes bilder fra ismønsteret på www.kornsirkler.org (og dette mønsteret er nå en del av logoen til denne hjemmesiden)...................
Hva er issirkelen for noe?
Hei,Noe skjer med Issirkelen i Snåsa.?.
Den 20-11 fekk eg eit syn at noe tungt kom inn på isen og den begynte å kalibrere.
Liksom skulle den begynne å smelte, for så å gi oss tilgang til kunnskapen under det tilfrosne felte.
Rart, men dåog spennande.
Helsing Solveig Elin
issirkelen i Snåsa er opphavet til denne meditasjonsformen og selvsagt også denne websiden..den dukket som kjent opp 11. desember 2003..og ble først oppdaget av skoleelever ved Vinje Skole..som den vinteren hadde et prosjekt på skolen om uforklarlige hendelser..jeg for min del er ganske sikker på at stedet mønsteret kom på, er påvirket av Joralf Gjerstad, (eller motsatt).. sitt bosted og fødested..mønsteret kom 300 m fra hans bosted..og som kjent driver han nå (november 2008) en utstrakt opplysningsferd i det meste av landet i forbindelse med en ny bok som er skrevet om han og hans virke..han vet meget godt om denne meditasjonsgruppen og er virkelig interesert i hva vi kan finne ut om ismønsteret i Snåsa..
Fint, då må eg finne tak i den boka.
ja, jeg har også tenkt å lese den nye boka..på høsten 2007 var vi på besøk hos han og ville høre hans syn på ismønsteret blandt annet..og avslutningsvis ba han oss om å lese boken som nå altså er kommet ut..
Ny opplevelse med issirkelen, 11-12. Fullmånen tok opp i seg mønstere til issirkelen, og mønstere vart kopiert og kopiert ut gang på gang heile vegen rundt., (24 t.)
ja det er sikkert vanskelig å forklare med ord, men kan du prøve å skrive mere om det du opplever i forhold til ismønsteret..det er jo på dagen 5 år siden det dukket opp..i dag..
Hei.
Nå lese eg boka om Snåsamannen, så energiene er svært i forum for meg nå.
Mønstere skulle setter inn i ulike globale samfunns-settinger, for å aktivere forståelsen.
Tidslinja flyt gjennom,
Vann i midten på sirkelen.
Poser med Frø.
Tror den vil vere med å gi utvida forståelse på ulike felt,
Ser og Ein ganske spesiell person som viser til dei 10 siste sidene i boka om Snåsamanne.
Oppfordringer til leserne, Noter, kilder og litteratur.
Veit ikkje nøyakti kva som var viktigast der, med det komme kanskje ein annan dag.
Iallefall er der kunnskap som er ekspansjonsklar.
Helsing Solveig Elin.
i RÅD for et par år siden sier Iliuka at mønsteret viser oss jordiske og kosmiske kraftlinjer..
Ok, då er det vel der disse jordiske og kosmiske linjene møter, så nå er det til å finne dei, å bevist vere med å aktivere dei i og rundt oss.
Der linjene møtes.

RSS

© 2025   Created by Bjørn Affirmant.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår