Fordi denne wesiden også blir brukt til healing eller energikilde ... så har jeg et ønske om BILDE i profilen..men det er selvsagt helt frivillig..websiden virker å være beskyttet på ett eller annet vis..så du risikerer ingenting.......klarer du det ikke av tekniske grunner kan jeg kanskje hjelpe deg.....ta kontakt på tlf. 74144291..el. 90878501....

Visninger: 79

Svar på dette

Svar til denne diskusjonen

har du prøvd, my page, change my photo... osv.......add photo... osv...
Hei Renate
Bildet du prøver å bruke i profilen er kanskje for stort. Jeg har laget en mindre utgave som du kan prøve å laste opp. Du finner linkene unde My Settings. Lykke til.....
Vedlegg:
Oi, Renate..Det var et intenst bilde :-)
Hei. Vet ikke åssen å si det jeg tenkte da jeg leste dette du skrev om å kontakte deg for hjelp med bilde, men det er en kjempe ide..... målløs jeg. Rart. Elisabeth
logget på i dag og ser at vi nå er en famile på 96!
enig med deg - det er fint med bilde for de som våger...
blir liksom bedre kjent da og kraften øker synes jeg.
sidsel
noen få har enda ikke bilde i profilen, helt frivillig selvsagt..men er du klar for det: sett det inn..(jeg kan kanskje hjelpe til, hvis du ikke klarer det rent teknisk) ( og bilde har også litt med healingkraften i websiden å gjøre forteller mange meg).. Bjørn..
sett gjerne inn profilbilde..grunnen til det er healingefekten det gir! Bjørn..
ja, gå til "settings" og trykk på "add profilephoto"..og hent bilde fra din pc..slik er det..
........og er du klar for det: sett inn ansiktsbilde og skriv fullt navn i profilen..det er nå tid for SANNHET!....
...fortsatt aktuelt....
....mm, bilde ja....
.....et klart og tydelig ansiktsbilde i profilen vil gjøre denne websiden til en unik kraftkilde.....

RSS

Videoer

  • Legg til videoer
  • Vis alle

© 2024   Created by Bjørn Affirmant.   Drives av

Skilt  |  Melde om et problem  |  Tjenestevilkår